Uczniowie klasy 5c twórczo zrealizowali lekcję wychowawczą. Tematem zdalnej lekcji wychowawczej były emocje na kwarantannie. Na początku uczniowie wykonali szkic domu, miejsca, gdzie spędzają w chwili obecnej najwięcej czasu. Wspólnie wypisali emocje "pozytywne" i emocje "negatywne" jakich ostatnio doświadczyli: złość, żal, smutek, radość, spokój, tęsknota, miłość, podekscytowanie, strach. Następnie spośród wymienionych emocji mieli umieścić w domu te, które im towarzyszą. Czy masz pomysł na poprawę humoru? Uczniowie wspólnie wymienili się pomysłami: oglądanie dobrego filmu, rozmowa z koleżanką, sport, czytanie książek, słuchanie muzyki, rysowanie, zabawa na podwórku. Podczas zajęć uczniowie nauczyli się rozpoznawać, oswajać i wyrażać emocje, poznali wartość i rolę różnych uczuć w życiu codziennym.