Drodzy Rodzice i Opiekunowie!
W systemie e-Stołówka uruchomiliśmy dodatkowy, opcjonalny moduł e-Rodzic, który pozwala Wam samodzielnie zarządzać żywieniem Waszych dzieci. Jeśli posiadacie konto rodzica, możecie teraz z łatwością:
- samodzielnie odwołać posiłek,
- sprawdzać historię płatności i stan rozliczeń.
System e-Stołówka działa online na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, nie trzeba instalować żadnej aplikacji. Do prawidłowego działania wystarczy aktualna wersja przeglądarki internetowej oraz aktywne konto, w którym loginem jest Państwa adres e-mail oraz samodzielnie zdefiniowane hasło. Uzyskanie dostępu możliwe jest tylko przez link aktywacyjny wysłany przez operatora systemu.
Link zostanie wysłany na adres email podany na Karcie zgłoszenia dziecka na obiady / Karcie zgłoszenia dziecka na posiłki. Jeśli nie chcą Państwo zakładać konta rodzica proszę zignorować wiadomość z linkiem aktywacyjnym, link przestanie być aktywny po 7 dniach.
Nowa funkcja jest dostępna po zalogowaniu się na stronie https://kartuzysp2.loca.pl
Instrukcja dla rodzica ucznia: Instrukcja.
W razie jakichkolwiek pytań lub trudności technicznych, prosimy o kontakt z panią Anną Myszk - kierownikiem gospodarczym - intendentem.