Uczennice klasy 5 prezentują prace plastyczne wykonane na podstawie lektury.

Uczniowie klasy 5a oraz 5b pod kierunkiem pani Danuty Milewczyk pracowali metodą projektu podczas omawiania lektur zakupionych dzięki wsparciu z Narodowego Programu rozwoju czytelnictwa. Efektem pracy z lekturą "Cudowna podróż" Selmy Lagerlöf są przepiękne lapbooki, które można podziwiać na wystawce przed biblioteką szkolną. Natomiast klasa 5b w ramach podsumowania lekcji związanej z książką pt. "Czerwone krzesło" wykonała pudełka zawierające przedmioty kojarzące im się z przeczytanym tekstem. Każdy uczeń stworzył własny obraz lektury, który zapamiętał po przeczytaniu, omówił pudełko na forum klasy, a także uzasadnił swój dobór rekwizytów. Lekturowe pudełka można było podziwiać w bibliotece szkolnej. Wystawa przyciągała rzesze uczniów, szczególnie młodszych, którym bardzo spodobały się ciekawe rekwizyty zgromadzone przez starszych kolegów i koleżanki. Polecamy innowacyjne metody pracy z lekturą i zapraszamy do dzielenia się z nami ich efektami!