Dzieci z klas 1 prezentują się do zdjęcia pod pomnikiem skrzypka w Toruniu.

W dniu 8 listopada uczniowie klas pierwszych w ramach projektu "Poznaj Polskę" wyruszyli na wycieczkę do Torunia. Miasto naszego Patrona Szkoły przywitało nas słonecznymi promieniami. Na początek odbyły się warsztaty z wypieku pierników. W Domu Piernika dzieci dowiedziały się, co należy dodać do ciasta, aby pachniało tak aromatycznie i było takie smaczne. Oczywiście najpierw uczniowie przed przystąpieniem do pracy, musieli złożyć przysięgę, że nikomu nie zdradzą receptury na masę piernikową. Potem z ogromnym zapałem i w skupieniu przystąpili do zrobienia swojego piernika. Następnie wszyscy udali się na zwiedzanie Starego Miasta z przewodnikiem. Odwiedziliśmy dom rodzinny Mikołaja Kopernika. Obecnie jest tam muzeum poświęcone naszemu słynnemu polskiemu astronomowi. Chodziliśmy po uliczkach Torunia, po drodze spotykając różne zwierzątka np. kotka, żabki, z którymi są związane różne legendy. Staliśmy obok Krzywej Wieży i odwiedziliśmy piękny stary kościół. Po spacerze zjedliśmy obiad, a potem... mieliśmy okazję kupić do domu Toruńskie Pierniki oraz upominki. Następnie z radością wsiedliśmy do autokaru i wyruszyliśmy do domu.