{phocagallery view=category|categoryid=64|limitstart=0|limitcount=4|pluginlink=1}

Uczniowie trzech klas szóstych przystąpili 22 listopada do próbnych testów kompetencji. Aby zminimalizować uczniom stres przed kwietniowym sprawdzianem, od dawna przeprowadza się w szkole próbne testy. Jest to dobra metoda, gdyż uczniowie utrwalają wiedzę, zapoznają się z procedurami, z którymi przyjdzie im się zmierzyć podczas właściwego egzaminu kończącego szkołę podstawową. Uczniowie zostali przydzieleni do różnych sal, losowali numerki, uzupełniali arkusze egzaminacyjne. Jak zawsze, dzieci z dysfunkcjami, miały wydłużony czas pisania.

W tym roku temat testu brzmiał „Wynalazek zera”. Można było wykazać się wiedzą z przyrody, historii, j. polskiego i matematyki. Będziemy trzymać kciuki za dobre wyniki, a później wyciągać wnioski do dalszej pracy.

Co myślisz o próbnym teście kompetencji?

- Moim zdaniem test nie był łatwy. Dużo pytań zamkniętych, a niektóre bardzo podchwytliwe.

Konrad VIc

- Uważam, że ten test nie był łatwy. Dla mnie były trudne pytania z przyrody.

Piotr VIc

- Test nie był zbyt trudny. Kilka zadań, a zwłaszcza z matematyki było trudnych.

Adam VIb